Pages

Powered by Blogger.

AHLI BARU SILA BACA


TERIMA KASIH KERANA MENDAFTAR

APA YANG PERLU ANDA LAKUKAN SELEPAS MENDAFTAR??

* Sila Tambah Modal dalam akaun topup anda dahulu sebelum mula buat apa-apa transaksi. Cara Tambah Modal boleh rujuk di Bahagian Tambah Modal. Klik Sini. Sila pastikan anda ikut cara tambah modal dengan betul. Ada 2 cara tambah. Tambah modal Cara 1 RM100 ke atas. Tambah modal Cara 2 RM10 - RM100. Sila ikut format dengan betul ye. Salah format atau cara, kalau modal tak masuk atas tangungjawab sendiri ye.

*Bila modal dah masuk, anda boleh mula buat transaksi topup. Cara topup melalui Apps atau melalui WEB AGENT boleh rujuk Bahagian Format TOPUP. Klik Sini.

CARA LOGIN WEB AGENT KALI PERTAMA

- Layari WEB AGENT. (Dapat dari saya semasa buat pendaftaran)
- Masukan No. Telefon anda yg anda daftar. Kemudian masukkan Password sementara yg dapat semasa pendaftaran.
- Akan keluar paparan, meminta anda isi Negeri dan Daerah anda. Siap isi. Paparan akan keluar semua seperti asal. Kemudian anda login semula sepeti biasa. (Ni utk pertama kali login sahaja)
- Sekiranya keluar paparan meminta anda isi TAC. Anda biarkan sahaja paparan tersebut dan tunggu sehingga dapat SMS dari server memberi anda no. TAC. Bila dah dapat isi sahaja TAC tersebut dan login. (TAC ni hanya untuk keselamatan, hanya akan ada dari semasa ke semasa sahaja, untuk elakkan orang lain login web anda sesuka hati.) (Maka elakkan bagi password anda pada orang lain)

























CARA TUKAR PASSWORD WEB AGENT

- Klik sahaja ChangePassword. Kemudian isi Password semasa (OLD PASSWORD) dan Password baru (NEW PASSWORD/RETYPE PASSWORD) yg ingin ditukar. Dan klik save.
























TOPUP NO YANG SAMA PADA HARI YANG SAMA
- Sekiranya anda nak topup no yang sama pada hari yang sama. Pastikan anda topup selepas 30 minit - 1 jam dari topup yg sebelumnya.

Bagi CARA APLIKASI ANDROID DAN IOS boleh lihat di bahagian FORMAT TOPUP (klik sini)


*JANGAN TERPEDAYA DENGAN SESIAPA SAHAJA YANG TAWARKAN ANDA MODAL PERCUMA. Saya ataupun syarikat tidak pernah buat penambahan modal percuma. Sila Hati-Hati.


6 comments:

  1. Salam bos.. kalau dulu dah jadi downline kepada seseorang.. boleh tak nak upgrade jadi dealer/pakej guna no. yang sama

    ReplyDelete
  2. kalo dah jadi dealer tapi percent kurang.. mcm mna nk upgrade ya tuan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daftar dgn saya ke? Kalau daftar dgn sy, minta sms sy di 0179189905/0139935433. Atau wssp 0179189905

      Delete
  3. Salam sejahtera tuan, pertanyaan, selepas daftar bawah tuan, selain web agent, ape cara nak promo bisnes ini? Tnye je, blog tuan ni boleh copy ke utk tujuan promo?
    Terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam sejahtera. web agent tak boleh guna utk promo sebab di adalah web utk kita uruskan urusan topup sahaja.
      Kalau dah daftar dgn sy, info dalam web sy ni boleh copy takde masalah.

      Delete

 

Followers