Pages

Powered by Blogger.

CARA DAFTAR

PERINGATAN !!! Sebelum mendaftar,sila pastikan anda fahami dan baca semua penerangan pakej yang anda ingin mendaftar, SILA AMALKAN SIKAP RAJIN MEMBACA !

Selepas mendaftar,jangan bagi pasword dekat sesiapa ! Syarikat tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerugian anda ! Atau Jangan Terpedaya pada orang yg tak dikenali minta topup atau menawarkan modal percuma.


Cara untuk mendaftar

LANGKAH 1

SILA HANTAR FORMAT DAFTAR KEPADA SAYA

NAMA*NO.HP*PAKEJ

CONTOH FORMAT YG PERLU DI HANTAR :

ALI*0124356789*DEALER 1

HANTAR KE >
013 993 5433 (SMS SAHAJA) 
ATAU
017 918 9905 (SMS / WHATSAPP) 


LANGKAH 2

Tunggu maklum balas daripada saya. Saya akan memberi No. Akaun Bank untuk anda bank in Yuran Daftar pakej yang anda pilih. 
(ADA DUA BANK SAHAJA MAYBANK / CIMB BANK)

LANGKAH 3

Setelah anda selesai bank in dan hantar bukti bayaran.
Sila Tunggu SMS Pengaktifan.
Anda akan terima DUA SMS. 
Satu dari syarikat, memberitahu yang anda sudah berdaftar sebagai dealer/agent dan diberi Password web dealer/agent sementara.
Lebih kurang 5 - 30 minit dari sms pertama dari syarikat tadi, anda akan terima satu lagi SMS dari saya pula (0179189905/0139935433), memberitahu No. Server, No ID  dan Link Web Agent.


*Proses pendaftaran akan diproses selewat-lewatnya dalam masa 5 minit hingga 24 jam (bergantung pada kelapangan saya)
*Sebarang kerugian atau kesilapan anda,pihak kami tidak bertanggungjawab,
harap maklum... 


0 comments:

Post a Comment

 

Followers