Pages

Powered by Blogger.

CARA DAFTAR

PERINGATAN !!! Sebelum mendaftar,sila pastikan anda fahami dan baca semua penerangan pakej yang anda ingin mendaftar,

Selepas mendaftar,jangan bagi password pada sesiapa ! Syarikat tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerugian anda ! Atau Jangan Terpedaya pada orang yg tak dikenali minta topup atau menawarkan modal percuma.


Cara untuk mendaftar

LANGKAH 1

SILA HANTAR FORMAT DAFTAR KEPADA SAYA

NAMA*NO.HP*PAKEJ

CONTOH FORMAT YG PERLU DI HANTAR :

ALI*0124356789*DEALER

HANTAR KE >
013 993 5433 (SMS SAHAJA) 
ATAU
017 918 9905 (SMS / WHATSAPP) 


LANGKAH 2

Tunggu maklum balas daripada saya. Saya akan memberi No. Akaun Bank untuk anda bank in Yuran Daftar pakej yang anda pilih. 
(ADA DUA BANK SAHAJA : MAYBANK / CIMB BANK)


LANGKAH 3

Setelah anda selesai bank in, Sila hantar bukti bayaran kepada saya.
Kemudian Sila Tunggu SMS Pengaktifan.
Anda akan terima DUA SMS. 
Satu dari syarikat, memberitahu yang anda sudah berdaftar sebagai dealer/agent yang mengandungi Password dealer/agent sementara.
Lebih kurang 5 - 30 minit dari sms pertama dari syarikat tadi, anda akan terima satu lagi SMS dari saya pula (0179189905/0139935433), memberitahu No. Server, No ID  dan Link Web Agent.


*Proses pendaftaran akan diproses selewat-lewatnya dalam masa 5 minit hingga 24 jam (bergantung pada kelapangan saya)
*Sebarang kerugian atau kesilapan anda,pihak kami tidak bertanggungjawab,
harap maklum... 


0 comments:

Post a Comment

 

Followers